Wczytuję dane...
FAQ

PYTANIA OGÓLNE

  1. Koszt zależy od wyboru firmy kurierskiej i rodzaju dostawy podczas składania zamówienia. W tym momencie dostarczamy produkty tylko za pośrednictwem firmy InPost. Koszt wysyłki do paczkomatu to 13,90 zł, a za pośrednictwem kuriera InPost - 16.90 zł bez względu na wagę paczki (do 30kg). W przypadku zamówień za pobraniem koszt to odpowiednio 15,90 zł - paczkomat i 18,90 zł - kurier.

  2. Produkty staramy się wysyłać w ciągu maksymalnie 48 godzin.

  3. Oczywiście, jest taka możliwość. Należy to zgłosić przy składaniu zamówienia.

  4. Istnieje możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji. Niestety, w takiej sytuacji nie ma możliwość zamówienia przesyłki za pobraniem.

  5. Cena danego towaru zmienia się automatycznie wraz z końcem promocji. Jeśli produkt nie został zamówiony, a jedynie dodany do koszyka, cena może ulec zmianie wraz z końcem promocji.

  6. Jest to indywidualna kwestia, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy, mailowo pod adresem kontakt@aleparty.pl lub numerem telefonu 600 100 188

  7. Zwrotów i reklamacji należy dokonywać przez formularz zwrotów i reklamacji, który należy pobrać ze strony (link).

  8. Czas na zwrot zakupionego towaru wynosi 14 dni.

  9. Niestety nie ma możliwości wymiany towaru, prosimy o przemyślane zakupy.

  10. Tak, wysyłamy przesyłki za granicę, na terenie Unii Europejskiej. Koszt takiej wysyłki to 60 zł.

  11. Możliwe rodzaje płatności wyświetlane są podczas składania zamówienia i są zależne od wybranego sposobu dostarczenia przesyłki. Obecnie, obsługujemy płatności za pośrednictwem Przelewy24, PayU, PayPal oraz  standardowe przelewy na konto bankowe. Wysyłamy również przesyłki za pobraniem, jednak taka możliwość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów.

  12. Tak, pod adresem AleParty ul. Lipowa 43, 15-424, Białystok. Nie zawsze jednak mamy zamówiony towar na miejscu, w dniu złożonego zamówienia. Przed planowaną wizytą prosimy o kontakt telefoniczny.

  13. W danej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym sklepem pod adresem mailowym kontakt@aleparty.pl lub numerem telefonu 600 100 188.

  14. Ewentualne uwagi odnośnie zamówienia należy kierować pod adresem mailowym kontakt@aleparty.pl lub numerem telefonu 600 100 188.

  15. Jest możliwość sprawdzenia stanu realizacji zamówienia przesyłki od momentu nadania paczki na stronie przewoźnika, poprzez numer listu przewozowego.

  16. Jeśli zamówienie nie zostało wysłane, jest możliwość rezygnacji z niego. W danej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem mailowym kontakt@aleparty.pl lub numerem telefonu 600 100 188.

  17. W tym momencie wysyłamy zamówienia tylko za pośrednictwem firmy InPost. 

  18. Potwierdzenie zamówienia otrzymują Państwo na adres mailowy.

  19. Tak, ale tylko pod warunkiem, że towar nie został jeszcze wysłany z naszego sklepu. Po otrzymaniu wiadomości o gotowości przesyłki do wysłania, nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

  20. O dostępność produktów w sklepie stacjonarnym prosimy składać zapytania przez formularz kontaktowy, pod adresem mailowym kontakt@aleparty.pl lub numerem telefonu 600 100 188.

  21. Przy każdym produkcie podana jest ilość dostępnych sztuk.

  22. Zamówienie osobiście odebrać można pod adresem AleParty ul. Lipowa 43, 15-424 Białystok.

  23. W takiej sytuacji, należy skorzystać z opcji "przypomnij hasło" i postępowanie zgodnie z instrukcją.

  24. Zależne jest to od sytuacji. W zaistniałej sprawie prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny pod numerem 600 100 188.

  25. Wszystkie nasze kanały rozliczeniowe prowadzone są w złotówkach.

  26. Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.

  27. Pieniądze za odesłane rzeczy zwracane są na konto, z którego dokonana była płatność.

  28. Odpowiedź

PYTANIA DOT. PRODUKTÓW

  1. Opcję zakupu balonów napompowanych helem posiadamy w zakładce "Poczta balonowa".

  2. To zależy.

  3. Każdy produkt jest opisany. W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

  4. Kolorystyka produktu może różnić się ze względu na parametry ustawienia monitora.

  5. Trwałość balonów zależy od jego rodzaju i sposobu napełnienia.

  6. Posiadamy możliwość personalizacji balonów w opcji "Poczta Balonowa".

  7. Tak, posiadamy w sprzedaży butle z helem.

12345