Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Wadliwy produkt mogą Państwo zareklamować wchodząc w "MOJE KONTO", a dalej przechodząc do zakładki: "Moje zamówienia". Przy wybranym produkcie widnieje przycisk "Reklamacja". Po kliknięciu, prosze wypełnić wymagane pola i kliknąć: "ZAPISZ".

Po zgłoszeniu reklamacji, prosimy wysłać relamowany produkt na adres: Sklep Ale Party Lipowa 43, 15-369 Białystok

  • Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu
  • Koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu zwracane są natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji
  • W celu śledzenia statusu reklamacji, prosimy wejść w "MOJE KONTO", a następnie przejść do zakładki "Reklamacje"

ZWROTY

Wadliwy produkt mogą Państwo zareklamować wchodząc w "MOJE KONTO", a dalej przechodząc do zakładki: "Moje zamówienia". Przy wybranym produkcie widnieje przycisk "Reklamacja". Po kliknięciu, prosze wypełnić wymagane pola i kliknąć: "ZAPISZ".

Po zgłoszeniu reklamacji, prosimy wysłać relamowany produkt na adres: Sklep Ale Party Lipowa 43, 15-369 Białystok

  • Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu
  • Koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu zwracane są natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji
  • W celu śledzenia statusu reklamacji, prosimy wejść w "MOJE KONTO", a następnie przejść do zakładki "Reklamacje"

12345