Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE
Wadliwy produkt mogą Państwo zareklamować wchodząc w "MOJE KONTO", a dalej przechodząc do zakładki: "Moje zamówienia". Przy wybranym produkcie widnieje przycisk "Reklamacja". Po kliknięciu, prosze wypełnić wymagane pola i kliknąć: "ZAPISZ".
Po zgłoszeniu reklamacji, prosimy wysłać relamowany produkt na adres: Sklep Ale Party Lipowa 43, 15-369 Białystok
- Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu
- Koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu zwracane są natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji
- W celu śledzenia statusu reklamacji, prosimy wejść w "MOJE KONTO", a następnie przejść do zakładki "Reklamacje"
ZWROTY
Wadliwy produkt mogą Państwo zareklamować wchodząc w "MOJE KONTO", a dalej przechodząc do zakładki: "Moje zamówienia". Przy wybranym produkcie widnieje przycisk "Reklamacja". Po kliknięciu, prosze wypełnić wymagane pola i kliknąć: "ZAPISZ".
Po zgłoszeniu reklamacji, prosimy wysłać relamowany produkt na adres: Sklep Ale Party Lipowa 43, 15-369 Białystok
- Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu
- Koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu zwracane są natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji
- W celu śledzenia statusu reklamacji, prosimy wejść w "MOJE KONTO", a następnie przejść do zakładki "Reklamacje"